مدیر امور اداری و پشتیبانی
آقای مهندس حسن بابویی
شرح وظایف
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های اداری و پشتیبانی در سطح دانشگاه
- اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری، استخدامی، رفاهی و پشتیبانی
- تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری
- برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی با همکاری مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه
- پیش بینی ترفیع و تغییر رتبه و پایه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط
- انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
- نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف
- تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور
- برنامه ریزی و نظارت بر روش های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم
- همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه
- همکاری با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان
- تشخیص و تعیین رسته و رشته های شغلی پست های سازمانی با توجه به طرح های طبقه بندی مشاغل با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه
- نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیات علمی و غیرهیات علمی)
- مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم
- انجام کلیه امور انبارداری دانشگاه
- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
- نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان
- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تاسیسات
- انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمان ها و تاسیسات موجود با هماهنگی گروه امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی
- شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق