Skip to content

مدیریت امور اداری و پشتیبانی

معرفی مدیر اداری و پشتیبانی

مدیر امور اداری و پشتیبانی

آقای مهندس حسن بابویی


شرح وظایف

  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت­ های اداری و پشتیبانی در سطح دانشگاه
  • اجرای سیاست­ ها و خط مشی­ های دانشگاه در زمینه­های مربوط به امور اداری، استخدامی، رفاهی و پشتیبانی
  • تهیه و تنظیم آیین ­نامه ­ها، بخشنامه­ ها و دستورالعمل­ های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات­ های رسیدگی به تخلفات اداری
  • برنامه­ ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ­ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی با همکاری مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره­ وری دانشگاه
  • پیش­ بینی ترفیع و تغییر رتبه و پایه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط
  • انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
  • نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف
  • تهیه طرح­ های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح­ های مزبور
  • برنامه­ ریزی و نظارت بر روش­ های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی­ های لازم
  • همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست­های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره­ وری دانشگاه
  • همکاری با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره­وری دانشگاه در امر طبق­ه بندی مشاغل کارکنان
  • تشخیص و تعیین رسته و رشته­ های شغلی پست­ های سازمانی با توجه به طرح ­های طبقه­ بندی مشاغل با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره­ وری دانشگاه
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیات علمی و غیرهیات علمی)
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون­ های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم
  • انجام کلیه امور انبارداری دانشگاه
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
  • نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان
  • همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان­ ها، اموال و تاسیسات
  • انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمان­ ها و تاسیسات موجود با هماهنگی گروه امور فنی و نظارت بر طرح­ های عمرانی
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق